SmartScan OCR skanowanie
z Konica Minolta Bizhub do word, excel

SmartScan OCR skanowanie bezpośrednio z panelu urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta Bizhub do pliku Word, Excel oraz przeszukiwalny PDF.

SmartScan OCR skanowanie pozwala na uporanie się z jednym z  największych wyzwań z jakimi boryka się współczesny biznes, czyli skutecznym przetwarzaniem ogromnej ilości napływających dokumentów.

Jak to wykonać bez angażowania cennego czasu wielu pracowników ?

Czy zawsze mamy błyskawiczny dostęp do potrzebnych informacji ?

Jak odnaleźć brakującą fakturę bez przeglądania szaf pełnych segregatorów ?

smartscan ocr bizhub panel

Odpowiedzią na powyższe pytania jest najnowsze oprogramowanie firmy Konica Minolta o nazwie Smartscan OCR.

Statystyczny pracownik przepisuje jedną stronę w około 10 minut. Dzięki urządzeniu wielofunkcyjnemu Konica Minolta Bizhub z aplikacją SmartScan OCR skanowanie i przetworzenie 10 stron A4 zajmuje zaledwie 50 sekund. Integracja sprawdzonych “w boju” skanerów Konica Minolta z funkcją rozpoznawania i digitalizacji tekstów ( OCR ) o potężnej wydajności przynosi efekt w postaci znaczącego ułatwienia w codziennej pracy.

smartscan ocr word excel spdf

SmartScan OCR skanowanie za pomocą urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta Bizhub - najważniejsze korzyści

Sprawne działanie firmy  :
– Eliminacja czasu potrzebnego na przepisywanie dokumentów lub obsługę dodatkowego oprogramowania do rozpoznawania znaków OCR.

Zwiększenie wydajności pracy :
– Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwości przeszukiwania treści dokumentów *.pdf i *.doc.
– Każdy pracownik może skorzystać z rozwiązania.

Nowoczesne standardy biura :
– Poprawa jakości pracy.
– Udoskonalenie standardu obiegu dokumentów.
– Komfort pracy zatrudnianej kadry i możliwość koncentracji na właściwych zadaniach.

Ergonomia i prostota obsługi :
– Jeden panel do kopiowania, skanowania i wyboru pożądanego formatu dokumentu gotowego do edycji.

Oszczędności na starcie i podczas użytkowania :
– Szybkie i tanie wdrożenie.
– W ramach podstawowej licencji można przetworzyć aż 10 000 stron, a liczba ta odnawia się z początkiem każdego miesiąca.
– Brak potrzeby szkolenia pracowników z obsługi nowego oprogramowania.

Redukcja kosztów zatrudnienia :
– Zwiększenie produktywności zatrudnianego personelu dzięki przyśpieszeniu pracy nad tworzeniem i przetwarzaniem dokumentów.

SmartScan OCR skanowanie do pliku Word, Excel, przeszukiwalny PDF - schemat działania

konica minolta smartscan ocr schemat rozwiązania

SmartScan OCR skanowanie Konica Minolta Bizhub - właściwości oprogramowania

Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta Bizhub.

Oprogramowanie jest instalowane na biurowym serwerze.

Komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem dodatkowych danych i nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej.

Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów.

Administrator działu IT nie traci czasu na wielokrotne instalacje i każdorazowy monitoring działania systemu.

Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami wielofunkcyjnymi Konica Minolta z serii Bizhub poprzez panel dotykowy maszyny.

Do użytkownika przesyłany jest gotowy do edycji plik *.doc, *.xls lub najlepszy do przeszukiwania i archiwizacji, przeszukiwalny *.pdf.

Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%.

Znajdź dla twojej organizacji urządzenie wielofunkcyjne Konica Minola serii Bizhub wyposażone w aplikację SmartScan OCR.

Poznaj naszą najnowszą ofertę dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta

Konica Minolta dzierżawa / wynajem drukarek kserokopiarek urządzeń wielofunkcyjnych

Kontakt Konica Minolta Bizhub

Warszawa : +48 22 629 02 99

Katowice : +48 32 209 50 01

Kraków : +48 12 280 17 54

Mobile : 797 711 300

E-mail: bok@konicaminoltabizhub.pl

Pon - Pt 08:00 - 16:00