SmartScan OCR skanowanie pozwala na uporanie się z jednym z największych wyzwań z jakimi boryka się współczesny biznes, czyli skutecznym przetwarzaniem ogromnej ilości napływających dokumentów.
Jak to wykonać bez angażowania cennego czasu wielu pracowników ?
Czy zawsze mamy błyskawiczny dostęp do potrzebnych informacji ?
Jak odnaleźć brakującą fakturę bez przeglądania szaf pełnych segregatorów ?
Odpowiedzią na powyższe pytania jest najnowsze oprogramowanie firmy Konica Minolta o nazwie Smartscan OCR.
Statystyczny pracownik przepisuje jedną stronę w około 10 minut. Dzięki urządzeniu wielofunkcyjnemu Konica Minolta Bizhub z aplikacją SmartScan OCR skanowanie i przetworzenie 10 stron A4 zajmuje zaledwie 50 sekund. Integracja sprawdzonych „w boju” skanerów Konica Minolta z funkcją rozpoznawania i digitalizacji tekstów ( OCR ) o potężnej wydajności przynosi efekt w postaci znaczącego ułatwienia w codziennej pracy.
Sprawne działanie firmy :
– Eliminacja czasu potrzebnego na przepisywanie dokumentów lub obsługę dodatkowego oprogramowania do rozpoznawania znaków OCR.
Zwiększenie wydajności pracy :
– Łatwy dostęp do przetworzonych danych i informacji dzięki możliwości przeszukiwania treści dokumentów *.pdf i *.doc.
– Każdy pracownik może skorzystać z rozwiązania.
Nowoczesne standardy biura :
– Poprawa jakości pracy.
– Udoskonalenie standardu obiegu dokumentów.
– Komfort pracy zatrudnianej kadry i możliwość koncentracji na właściwych zadaniach.
Ergonomia i prostota obsługi :
– Jeden panel do kopiowania, skanowania i wyboru pożądanego formatu dokumentu gotowego do edycji.
Oszczędności na starcie i podczas użytkowania :
– Szybkie i tanie wdrożenie.
– W ramach podstawowej licencji można przetworzyć aż 10 000 stron, a liczba ta odnawia się z początkiem każdego miesiąca.
– Brak potrzeby szkolenia pracowników z obsługi nowego oprogramowania.
Redukcja kosztów zatrudnienia :
– Zwiększenie produktywności zatrudnianego personelu dzięki przyśpieszeniu pracy nad tworzeniem i przetwarzaniem dokumentów.
Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta Bizhub.
Oprogramowanie jest instalowane na biurowym serwerze.
Komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem dodatkowych danych i nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej.
Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów.
Administrator działu IT nie traci czasu na wielokrotne instalacje i każdorazowy monitoring działania systemu.
Nieskomplikowana integracja rozwiązania z posiadanymi już urządzeniami wielofunkcyjnymi Konica Minolta z serii Bizhub poprzez panel dotykowy maszyny.
Do użytkownika przesyłany jest gotowy do edycji plik *.doc, *.xls lub najlepszy do przeszukiwania i archiwizacji, przeszukiwalny *.pdf.
Rozpoznawalność znaków drukowanych na poziomie ponad 99%.
Znajdź dla twojej organizacji urządzenie wielofunkcyjne Konica Minola serii Bizhub wyposażone w aplikację SmartScan OCR.
Skontaktuj się z jednym z naszych oddziałów celem ustalenia indywidualnych warunków sprzedaży :
e-mail : bok@konicaminoltabizhub.pl
Pon – Pt : 08:00 – 16:00
* – pole wymagane
Mamy status Elite Partner marki Konica Minolta, co oznacza że jesteśmy w czołówce sprzedażowej w Polsce, a nasze usługi spełniają najwyższe standardy firmy Konica Minolta.
Urządzenia Konica Minolta :
To najwyższy standard kserokopiarek w Twoim biurze. Oszczędność i ekologia druku to podstawa dla nowoczesnego i rozwijającego się biura!